Bereninannesi Fatmanurturayy bız 45. Gun gittik ultrasonla kalcasındakı kemığın boyu olculup doktora soruluyo normalmı diye doktor değerlendiriyo
asya00 Fatmanurturayy biz birinci aya girdikten birkaç gün sonra gittik hem kilo boy kontrolu yapıldı hem kalça ultrasonu. Bezi de dahil olmak üzere altını tamamen soyuyorsun bebişin ultrason ile bi sağ bi sol kalçanın ölçümlerine bakıyolar sadece bu kadar
Fatmanurturayy Bizde şuan tam 45 günlüğüzde ne zaman goturmem konusunda kararsız kalmıstım sanırım bu aralar gotursem iyi olucak