Fatmameyra benim annemin de alınmıştı ama doktoru çok kötüydü yumurtalıkları da alacaktı ama kanama çok olmuş onları bırakmıştı dikişleri iyi atamamış ameliyattan 3 gün sonra iltihap kaptı dikişler açıldı hastaneye yattı tekrar baya sıkıntılıydı o yüzden doktor seçimi çok önemli tavsiyem sezaryen doğum konusunda isim yapmış biri olsun benzer ameliyat zaten en azından dikişler ve iyileşme süreci daha hızlı olur ameliyat sonrası uyuşukluk geçince baya ağrı oluyor ağrı kesici yapıyolar aynı sezaryen gibi yürütmek gaz çıkarmasını beklemek lazım wcye de çıktıktan sonra taburcu ediyolar hep sıvı şeylerle beslenecek en az 1 hafta ağır iş yapmayacak ama yürüsün evin içinde mutlaka dikişleri daha çabuk iyileşir geçmiş olsun şimdiden 🌸