Buglemmmm alerjikbebekannesi [url=https://hizliresim.com/oafqmg][img]https://i.hizliresim.com/oafqmg.jpg[/img][/url] bu cnm
Eliff26 alerjikbebekannesi ben bosch kullanıyorum 2015 ten beri çok memnunum hem çok iyi çekiyor hem sessiz. Bosch relaxx’x prosilence 66 modeli.
Minnakevkedisi alerjikbebekannesi bosh relax var bende çekim gücü iyi ama kedim yok kedi tüyü yapışkan biraz çeker mi bilemedim
TDE alerjikbebekannesi prosilence 69 yazıyor üzerinde. O kadar güçlü ki çekim gücü kollarım kopuyor süpürge yaparken halı da süpürgeyle bir geliyor. Temizliği de kolay toz torbasız kutusu dolunca çöpe döküp yıkıyorsunuz haznesini