ArenAta çok çok sağolun anlatmışsniz bende salla dur yapıyorum daha yeni annem alistirdi diye bıraktirma derdindeyim cunku. Ayağa yeni geçtiği için çok direnç göstermiyo yani 5-10 dk içinde kırmızı balık şarkısı ile uyuyor. Gözleri kayınca sallıyorum kapatıyor bırakıyorum popoya pispis yapıyorum o şekilde uyuyor sonra iyice daldigina emin olunca besige alıyorum hatta bazen böyle istediğinz gibi yatiramazsiniz orasını burasını duzeltirsniz hepsine iyice dalmış oluyo anlamiyo bile ama 30.dk oldu mu basıyor çığlığı popoya pispis debiyoeum beşikten almadan yok sürekli çırpınma halinde hadi yine al ayağa salla 10, dk dalsın yine koy besige 10 dk sonra yine uyansın denesende sonrasında oyun istiyo gözler fel fecir gülme çığlıklari yani imkan yok uyumaz bilirim aliyorjm yine. 10 gün oldu belki geçti ama yok hiç mi uzamaz 1 saat kendi halinde uyumaz. 8-8.30 civarı güne başlıyor ama ben yanımkza alıyorum tüm gece sabahladigm için gözüm açılmıyor yatakta babasına bana oyuncakla oynuyor kendi kendine sonra sıkılınca mizmizlik başlıyor kalkiyorz 9a doğru 11 gibi yeniden uyuyor. Akşam 6ya kadar 2 uyku yapiyoe toplasaniz 1 saat ite kaka 1.5 yapiyoruz iste. Yani napicam şaşırdım inanın tükendim bittim yani insan gece uyumazsa ne mutlu olabiliyo ne enerji. Bi de hayatını benim üstümde devam ettiren bir bebeğim var kapıdan çıksam kıyamet kopuyo wc bile yürütecle oda dizime falan dokuncak ck zor gerçekten çok