Bu aralar buna çok kafa taktım çok yordum kendimi. Bebeğimi ilk zamanlar asla başka türlü uyutamadım çok gazlıydı sallayarak uyuttum şuan 2.5 aylığız sallamayı bırakmak istiyorum. Nasıl yapmalıyım burdan da tavsiyeler aldım ama cesaretimi daha toplayamadım açıkçası. Peki ben şu kadar aydır sallayarak uyutuyorum bebeğimin uykuları da düzenli diyen yok mu ? Sonuçta bizim annelerimiz de uyku eğitimi nedir bilmeden büyütmüşler bizleri.