05ay05az20e1sra14na9di3r27 Doğum yapalı 3 ay oldu 1 hafta once regl oldum eski reglime göre kısa ve düzenli sürdü. Ama ara ara rahim bölgesinde yeni hareket eden bebek gibi pıt bişey oluyo bağırsak mi acaba tam kasık hizasinda ortada
BalPrensesAnnesi 05ay05az20e1sra14na9di3r27 kızım 18 aylık arada hala oluyo bana canım bende bebek mi diye korkuyordum ama gaz sanırım bağırsak hareketidir yani ☺️
Yigitahmedim 05ay05az20e1sra14na9di3r27 herkeste oluyor canım o hatta bende hala oluyor arada oğlum 2.5 yaşında doktoruma sordum. Damarını hissediyorsun dedi. Damar atmasiymis.