Birbebek34 Merhaba güzel anneler kerevizi kaçıncı ayda vermeye başladınız internette cok araştırdım 6 ayda verilebilir yazıyor bazı yerlerde 7 aylıkken verilmeli diuor bazı sayfalarda da 8 ayda önerilir yazıyor peki siz hangi ayda verdiniz ben biraz kereviz corbası yapıp verdim bayıla bayıla yedi 😊bu arada bebegim 6 buçuk aylık 🤩
acimavi Birbebek34 ben geçen hafta verdim, 6 ay 3 haftalıktı ortalama😁 anca sıra geldi, internette 6. ayda verilebileceğini okumuştum ben de, bir sorun da yaşamadık 3 gün boyunca. Bu arada kereviz çorbasını nasıl yaptınız kısa bir tarif alabilir miyim🤗
Kuroneko Kereviz mevsimi geldiğinde oglum 8 aylıktı daha derken gelmis olsaydi o zaman verirdim doktorumuz 7 ay civari baslayabilirsiniz demisti bizim. Kereviz çorbasını her bebek seviyor heralde bizim de favorimiz. 6 bucuk ayliksa tavsiyem kerevizini az tutup daha cok kereviz sapi ile corba yapmanız biraz daha ayı ilerleyince kerevizini arttirabilirsiniz
Birbebek34 Kuroneko evet bende cok az verdim ince bi dilim kullandim internette baktım kafam karıştı ondan sormak istedim çok teşekkür ederim cevap için 🤩
Birbebek34 acimavi bende gordum ona dayanarak verdim🤣 Tarif Kereviz (ince bir dilim) Yarım havuç Yarim patates İki dal kereviz sapi Zeytinyağ Önce bunları guzelce yıkadım küp küp dogradım suda haşladım pistikten sonra blendırdan gecirdim biraz da zeytinyağ koydum cok güzel oldu (istege baglı irmikte eklenebilir) bebegim çok severek içti 🤩
mom1626 Birbebek34 7,5 aylikken verdim, cok da severek yiyor su anda. Doktorumuz 7. ayda baslayabilirsiniz demisti 🌸
Birbebek34 eSved Tarif Kereviz (ince bir dilim) Yarım havuç Yarim patates İki dal kereviz sapi Zeytinyağ Önce bunları guzelce yıkadım küp küp dogradım suda haşladım pistikten sonra blendırdan gecirdim biraz da zeytinyağ koydum cok güzel oldu (istege baglı irmikte eklenebilir) bebegim çok severek içti 🤩
Birbebek34 Dilara8228 Tarif Kereviz (ince bir dilim) Yarım havuç Yarim patates İki dal kereviz sapi Zeytinyağ Önce bunları guzelce yıkadım küp küp dogradım suda haşladım pistikten sonra blendırdan gecirdim biraz da zeytinyağ koydum cok güzel oldu (istege baglı irmikte eklenebilir) bebegim çok severek içti 🤩
elizabeth Birbebek34 ilk 7. ayda falan vermiştim herhalde o zamanlar bayıla bayıla yiyodu şimdi ağzına bile sürmüyo hatta bügün yaptım tadına bakıp tükürdü 😂
elizabeth Birbebek34 yapmaz ya yesin afiyet şifa olsun ❤️ benim ki cins biraz bu ara hiç bişey yemiyo diliyle ucundan tadına bakıyo sonra kitliyo ağzını 😀