Fadikfs
Biz NUK la başladık 6. Ayda, ilk başlarda zorlanıyordu kızım, ya çok dökerek içiyordu ya da boğazına kaçıyordu. Zamanla alıştı. 7. Ay itibari ile de sabahları kahvaltısında ıhlamuru ya da pekmezli suyunu normal bardakla veriyorum. İlk başlarda çok döküyordu. Şimdi ona da alıştı. Evdeysek ya da ortam müsaitse normal bardakla veriyorum artık, dışarı çıktığımızda alıştırma bardağına devam☺️