CrnAsl hayır kesinlikle değil. Tuvalet iletişimini yıllar önce kayınvalidem eşime 8 aylık itibariyle uygulamıs, böylece erkenden bezini bırakmasını kolaylastırmıs. Ben ogluma yapamadım cunku cok hareketliydi , işaretler olmasına ragmen bir de o tarz birşeyle ugrasmak istemedim. Ama siz bunu yapabilirsiniz zaten amac tuvalet kavramını ögretmek ve alıstırmak. İçgüdülerinize güvenin. Teo’nun kaka kitabında 1-2 noktada sıkıntı tespit etmişlerdi, önce siz okuyun negatif söylemleri siz cevirerek okursunuz ( kaka kötü kokuyor gibi birşey sanırım)