Yazmakyokkk fisher price kullandım canım ben. 40 günlükken yatırdım kızımı. Şimdi 8 aylık olcaz. Piyanosuyla oynuyor. Hala pili bile bitmedi. Halısını ben hiç kullanmadım. Çok naylonsu zaten. Ben reflü yatağında yatırıp oynatıyodum. Hem eli daha rahat yetişiyordu oyuncaklara. Oyuncakları da çıkardık şimdi. Dil kaşıyıcısı olarak kullanıyor. defalarca yıkadım kaynattım hiç bişey olmadı oyuncaklarına