Sznkr76 Uzamış sarılık geçiren var mı ne zaman düzeliyor ne gibi sorunlar çıkabilir 43 günlük bebeğim bnm
[silindi] Sznkr76 benim oğlumun tam 3 ayda geçti. Bi sorun olmuyo bol bol emzirmen gerekio. Değer çok yüksek değildi her seferinde dahada düştü. Ama doktora götürmelisiniz bazı testler yapması gerekio bi sıkıntı yoksa anne sütü sarılığı demektir
DefneErcis Sznkr76 3 ay olmamıza az kaldı yeni geçti diyebilirim. Bol bol emzir canım. Geçecek inşallah. 🙏🏻