3 yaşında bir kızım var, bir süredir gerçekten ergenliğe girmiş gibi davranışları var. Mesela istediği bir şey olmadığı zaman “ ya arkadaş napimm ben napiimmmm ! diye bağırmaya başlıyor. Beni sinirlendirmeyin diye kapıları çarpıyor 🤦🏼♀️ Ne kadar güzellikle anlatırsam anlatayım bu tavrından vazgeçmiyor. Bu durum normal mi ? Bir pedegoga götürmeli miyim ?