1merve_ Merhaba♥️ Doğum parası 300 tl pttye yattı ancak bir de süt parası varmış sanırım. Süt parası icin ne yapmam gerekiyor arastırdım ama saglıklı bi bilgi bulamadım. Bilgisi olan yazabilir mi