Almla-20
Benim oğlum 7 buçuk aylıkken geçirdi. 6 gün ateş ve ishal oldu. Ateş bitince döküntü başladı. Adı da burdan geliyor sanırım. Hastalıkla ilgili çok bilgi yokmuş galiba. Ateş düşürücüden başka tedavi uygulanmıyormuş. Kendiliğinden geçiyor. Ateşi kontrol altında tutmak gerekiyor sadece.