Balnur Kızlar sol göğsüm çok süt dolmuyor sağ göğsüm şişiyor ama sol da pek şişme olmuyor bu durumu yaşayanlar var mi düzeltebilir miyim bi sağ bi sol olarak emziriyorum eşit şekilde
Hafsa_23 Balnur benim de öyle canım elimden geldiğince solu emzirmeye çalışıyorum ama pek fark yok sol yine daha az sağa oranla
Dilos01 Balnur aynı durum bende de var sağ tas gibi sol cıvık ☺️Kadınların yüzde 70 I sağ gogus daha çok sut üretirmiş araştırmıştım cunku ☺️
Ediseymenatay Gayet normal canım bı göğüs her zaman diğerine göre daha az süt üretimi yapıyor malesef. Hatta kimisinde bir göğsunde hiç süt üretimi olmayabiliyor