Nur_94 Yani her iki meme de şişmiş süt toplamış diyolar ovala sürekli diyolar ama kontrolde 1 tanesi şişti doktor elleme demişti bilemedim şimdi başına gelen var mı ?
Cancansmom Nur_94 beni ebe de çocuk doktoru da dokunmama konusunda uyardı. Emziriyorsanız sizden östrojen geciyo,o yüzden şişiyor. Kendiliğinden gecermis. Dokunursaniz çok aciyomus canı.
Mom25 Nur_94 benım kızımda olmuştu doktorum sakın elleme kendılıgınden gecer demıştı ve kendılıgınden gectı masaj yaparsan dagıtırsın ve enfeksiyon yaptırırsın demiştı doktorum