Pasaannesiiii Maalesefki grip oldum,bebeğime geçmesin diye elimden geleni yapıyorum fakat olurda geçerse aşısını yaparlar mı, yarın 2. Ay aşımız var
VERA19 Pasaannesiiii Rahatsızlanınca yapmıyorlar diye biliyorum,iyileştikten sonra gidip yaptırabilirsiniz🍀
Mom19 Pasaannesiiii Yapmazlar .Hatta siz yinede grip olduğunuzu söyleyin .Ona göre karar verilsin.İkisi birlikte ağır gelebilir