Tugciiiii Oğlumun iştahı yok ne yapsam yemiyor önceleri güzel yerdi 1 hafta önce aşı olduk o günden beri böle diş diycem diş yok hiç daha çıkmadı emekliyor koltuklara tutunarak kalkıyor ama iştahı ve dişimiz yok sizde nasıl durumlar anneler
Ikrazumra19 Tugciiiii benim kizim 9.5 aylik emekluyor turup kalkiyor koltukta siraliyor mama aliyor mama icmesi normal ama su 1 haftadir ek gida kabul etmiyor tüküryor cigneyip geri cikariyor alt 2 disimiz cikti sanirim ustler kasiniyor surekli damaklarini sıkiyor ve cok huzursuz
Sivas580 Tugciiiii bizimki de iştahsız ama en başından beri böleydi iki dişimiz çıktı çok huysuz emeklemio bizimkide
Tugciiiii Ikrazumra19 bizde de çok huysuzuz hep ağlıyor herşeye hep emek istiyor gecede 3 4 kez kalkıyor
Brna-34 Tugciiiii bize 9.ayın bitiminde gelin dediler 9. Ayın bitimi derken ne demek istediler anlamadim