Oğlum 9 ayı bitirdi bugün.. Son 1 aydır neredeyse hbirşey ağzına almıyor. Zaten kaşıkla yemiyor blw yapıyorduk. Sadece yumurta sarısı vs bunları elimle yedirşyorum ama şuan en sevdiği yumurtayı bile yemiyor. Sadece kuru ekmek ve salatalık. Başka yok. Çok üzülüyorum bir bebeğin ek gıda yemesi lazım şuan ama yok. Meme mama gidiyoruz ama şuan 2 aylık hamileyim sütüm azaldı mama ağırlıklı gidiyoruz aç bıraktım denedim yine yok. Doktora götürdüm kilosu 8600 boy 73 cm. Gelişimi gayet güzel boy uxuyorsa gelişimi iyidir dedi. Dişten olabilir atak olabilir canı istemiyor olabilir yemiyorsa bırak dedi ki iyi bir hastanede iyi bir doktora götürdüm. Enfeksiyona bakıldı o da yok. Vitamin demir kan bakıldı gayet iyi. Hatta demir yüksek çıktı. Ama ne yaptım ettiysen yemiyor. Bende hamileyim aşırı bılantılarım var halsizim böyle yapınca çok üzülüyorum. Bildiğiniz öğünler boş geçiyor. Hergün hemen hemen yine de vermeye çalışıyorum ama yerse de azıcık. Böyle olan çocuk var mı geçici mi acaba yaşına gelince yer mi? 😭