Merhaba hanımlar, merak ediyorum market alışverişlerinde sık aldığınız ürünlerde artan fiyatları farketmişsinizdir. Bununla alakalı bir uygulama varmış, bildirmek için. Bildirdiniz mi hiç?
Mesela 23 tlydi kaşar peyniri, 29 tl olmuş bi anda. Gelen zam yadsınamayacak kadar fazla. Bununla alakalı yaptığınız bişey oldu mu ve fayda sağladı mi?