duygu00 Aslında kundağa alıştırmamıştım ama 4.ay döneminde elleri kolları durmadığı için kundaklamak zorunda kaldım şimdide bıraktıramıyorum eli kolu durmuyor emziğini tutuyor kendini uyandırıyor. Nasıl alıştırabilirim kundaksız uyutmaya geç mi kaldım
Mom042 duygu00 canim ben once daha gevsek sarark basladim sonra bir elini sonra kolunu ondan sonra ilk elini sonra kolunu ciakrdim ama su var uyutrken ellerini hep tutuyodum cunku du4muyodu eli dalinca birakiyodum
1yaramazannesi duygu00 bende 6 aylık hâlâ kundaklıyorum ağlayınca kundaklıyorum hemen susuyor nasıl bırakırım bilmiyorum 🤦♀️