neredenbileceksinizz benim oğlumda ek gıda ile kabızlık sorunu yaşadı. Ağlayarak yapmayacalisirdi. Duphalac türevi ilaçlar kullandık ama bıraktığınızda yine aynı oluyordu. En son yaşadığımızda canımıza tak etti bir doktora gttik, usg çekildi. Tembel bağırsak sendromu dedi doktor düzelir bazı bebeklerin Bağırsaklarında olabiliyor dedi. Debridat kullandik en az 3ay dedi. Birde kahvaltilarda hep ev yoğurdu içine keten tohumu ve pekmez katarak vermemi söyledi. 3ay dediklerini yaptım. İlaçları bıraktık ve artık oğlumun bağırsakları düzene grdi. Gunde 2kez yapıyor şükür. Önceden günlerce beklerdik ve ağlayarak yapardı çocuk. Çok geçmiş olsun. Belki beslenme olarak ev yogurdu sabahları aç karna keten tohumu ve pekmez katarak verebilirsiniz. Tabi Doktora sorun muhakkak.