-Alaz2020- Kızlar bir sorum var. Bebeğim 6 aylık olmak üzere hala çok sık kaka yapıyor günde 5-6 kere. Normal mi bu sizce? İlk zamanlar sık kaka normal biliyorum ama bundan emin olamadım. Sizin bebekleriniz ne sıklıkta yapıyor. Benim bebeğim gibi olan var mı?
10082020 -Alaz2020- benim de öyle ek gıda almaya başladı sütüm azdı mama ile besleniyordu hala ⅚ kez kaka yapıyor gün içinde ben de bilmiyorum açıkçası
F-Betul -Alaz2020- Benim kızım da o dönemde sık yapardı sorun olduğunu düşünmedim ama doktorunuza danışın yine de.
-Alaz2020- 10082020 benimki emiyor daha ek gıdaya tam geçmedik ama ara sıra tadım yaptırmaya başladım. Hiç değişiklik olmadı kakada.