derinseda oğlum da gündüz iyi oluyordu. Gece yatınca durmadan uyanıyordu, ağlıyordu,illa kucağımda olacaktı. Gunde 4 5 kaka cok. Benim oğlum da öyleydi. Dr alerjis var gaz yapıyor dedi. Gündüz yapmaz çünkü gündüz hareketli, gece hareketsiz olduğu için gaz sıkıştırıyor, alerji testinde de büyük ihtimal çıkmaz, deneyerek bulacaksınız dedi. 1 hafta süreyle hep denedim. Sütlü seyleri kesince cok rahatladı. Sizde deneyin