maviboncukruyasi Kızlar bunu daha önce de sordum ama cevap alamadım. Uykuya dalmakta ve uzun uyumakta çok zorlanıyoruz özellikle 1 buçuk aydır. Melisa ve papatya bitkisi aldım. Şimdi bana yardımcı olur musunuz nasıl vereceğim?
symzll maviboncukruyasi benim oğlum 2 yaşında ben veriyorum papatya çayı ama sizin ki daha çok küçük doktorunuza danışıp verin.
maviboncukruyasi Cancansmom emmesi çok az gün içinde belki 1 maksimum 2 defa o da isterse 8 aylık oldu bu hafta ben içip sağıp vereyim desem 2 göğüs 40 50 ml anca çıkıyor işe yarar mı ki
Cancansmom maviboncukruyasi çayı içtikten 1 saat sonra sağıp dene canım. Benimki de yaklaşik 8 aylık papatya verdim bişey olmadı ama benimkinde pek alerji olan bı çocuk değil,o yüzden verdim. Zaten tadını da hiç sevmedi. Ama Melissa çayı icin ağır bı çay diyorlar onu vermeyin derim.