GoGirl aLmisMomSs ben hic koymadim 2 cocugumuda zararli deniyor ama koyanlarda genelde bi sknti yasamadik diyor🤷♀️
MerveHanim aLmisMomSs ben koyuyorum 5 aylıktan beri peşime heryere geliyor yoksa hiç bi iş yapamam koltuktan heryerden atıyor kendini nasıl bırakıym 9 aylık
aLmisMomSs MerveHanim evet mama sandalyesinde de sıkılıyor sadece temizlik ve yemek yaparken koyuyorum yarım saati geçmiyor zaten ama zararlı diyorlar biraz endişe ediyorum Srhnzlcn
Mommysharkdoodoodoodoo aLmisMomSs varsa anakucağı yoksa bebek arabası pusetinde mutfakta sizle bir takılabilir. Kanguru kullanabilirsiniz. Şimdi bebeyatmazlar var mutfakta kullanıyor çoğu anne onlardan da kullanabilirsiniz. Yürüteç zararlı (ama benim doktorum günde 30 dkyı geçmeden kullan bu çocuk çok atik erken yürür dediği için kısa süreli kullandım erkenden de yürüdüğü için yürüteci kaldırdım)
aLmisMomSs Mommysharkdoodoodoodoo anakıcağı puset Bebeyatmaz bunlardan durur mu 8 aylık bir bebek kendini atıyor paralıyor 😊
Srhnzlcn aLmisMomSs bnm annemde bizi büyütürken yürüteç kullanmış ama max 30 dakika bnce ev işi vs yaparken kullanılabilir
Mommysharkdoodoodoodoo aLmisMomSs malesef başka çözüm olarak bir tek yere örtü serip yanınızda oturtmak siz iş yaparken bakması ama ille de yürüteç kullanacaksa da yarım saati geçmemeli
Busrabektas aLmisMomSs ben de asla almıcam diyenlerdendim suan 6 aylık ve aldım🙄 çünkü 1 sn durmuyor gündüz uykusu desen hiç yok en azından mutfaktayken 20-30 dk koyuyorum o da farklı bisey ile oyalanıyor bana da zaman kalıyor. Tabi daha fazla koymamak gerekir bence de oluşabilecek zararları biiyoruz.
Adanurymn aLmisMomSs ben koyuyorum bi zarari olmadi bu zamana kadar cok sukur emeklemeye basladi kollarından tutup yurutunce normal tabaniyla basıyor smdi koltuklara tutunup siralicak gibi yapıyor
Kameredd Benim doktorum 15-30 dakikayı geçmediği sürece aorun olmayacağını söyledi ama kendine güvenmiyorsan alma sakın dedi annelerin zamanla kolayına geliyor umursamoyorlar bu süreyi dedi ben de almadım çok şükür erken yürüdü
BOLAHENK aLmisMomSs şuan 17 aylık, yürüteci severek kullandık çok işimi kolaylaştırıyordu oğlum da keyif alıyordu, hiçbir sıkıntı olmadı, sadece boy ayarını iyi ayarlamak gerekiyor, şuan çok güzel yürüyor.
Arzumay20 aLmisMomSs ben doktoruma sordum sakıncası olmadığını söyledi 8 aylik bebeğim . Işlerini yaparken koyuyorum yürütece çok da hoşuna gidiyor peşimde dolaşıyor. Hatta zip zip da almayı düşünüyorum
Hakaninannesi aLmisMomSs ev kazalarına karşı dikkatli olduğunuz sürece günde 20-30 dk nın zararı olmaz.doktorumuz böyle söylemişti.fakat yürüteç anne rahat etsin diye değil bebek eğlensin diye kullanılmalı💙 8 aylıkken aldık biz hiç bir sıkıntı yaşamadık