Arkdaşlar herkese hayırlı günler, 12 günlüğüz 5. Günde sarılığımız 11.7 çıktı doktorumuz bol bol emzir diyor ama son iki gündür bebeğim 1-1,5 satte 10 dk emiyor sadece bazen 20 dk buluyor, doyuyor uyuyor hemen, uyandıeıyorum sürkeli ama emmesi az gibi geliyor aksamları 30 cc mama veriyorum emzirdikten sonra hepsinş bitiriyor, sizce yeterlimi doymasa emmmek isterdi diye düsünşyorum kaka çiş yapıyor, kakası günde 3-4 deda ama az miktarda çişi baya bolca oluyor, cuma günü işitme testimiz var, doltor muayenesinede gidip en aZından sarılık değerini ölçtürmek istiyorum, böyle sürekli uyuması saat bası emzirmek normal midir