yagiztuba merhaba 7 aylık oğlum var 4. Ayından itibaren tamamen mamaya döndük ek gıdaya geçtik ama mamayı içiyor her 4 saatte bir 150 cc yapıyorum bitiriyor bazen de bitiremiyor gece yatarken 9 gibi içiyor sabah 4 gibi ben tekrar veriyorum ama ek gıda kahvaltı çorba meyve yoğurt bunlarıda mutlaka veriyorum hatta dün akşam köfte verdim tattırdım