eylulnisa_20 Kızlar bebeğim tam 6 aylık oldu artık bebek sütünü bırakıp devam sütüne geçmeliyim yoksa erken mi daha bebek sütü içmeye devam etsin mi , aynı zamanda emiyorda 🙄
Dmt-01 eylulnisa_20 şimdi bebek sütünden kastınız nedir bir yaşına kadar bebeklere süt verilmiyor çünkü
Cihangiriinannesii eylulnisa_20 Devam sütleri genelde 1 yaştan sonra ayrıca formül mamayı 2 sene almalı
AntikSokrates urasinannesi34 ya bu mamaların üzerinde devam sütü yazıyor ya onu kastetmiş işte 6+ da 2 numara olduğu için üzerinde devam sütü yazıyor
ymn2019 eylulnisa_20 ya herseyn üzerinde kac ay kac yas aralığında verilmesi gerektiği yazıyor mamaninda numaralandirma 1 le baslarsnz 2 3 gider ay aralıkları yazar, neden zorlastiriyorusnz bu isi anlamiyorum.Biz bunlari anlattık diye bir replik var bilmem bilirmisinz.