Rezzan biz pierre cardin yeho kabin tipi aldik..bebegim 3 ay 1 haftalik henuz kullanmak nasip olmadi kanguru yada sling kullaniyoruz😊ama ilk gozlemimiz saglam ve cok pratik bir bebek arabasi..tek elle kapanip valiz gibi cekilebiliyor..tasima cantasi, kis icin ayak ortusu ve yagmurlugu var..saglamlik konusunda ise aldigimiz magazadaki adam uzerine oturdu yinede bir sey olmadi oyle emin olduk 😀