esleminannesi2 Kızlar bebeğinize banyo sonrası hangi bakım kremlerini, losyonları kullanıyorsunuz ve memnun musunuz?
Prensannesiyimm esleminannesi2 ben Dr tunanin bebek bakım malzemelerini kullanıyorum 3 aydır ve memnunum doğal içerikli şampuan sabun pişik kremi ve vücut losyonunu kullanıyorum çok şükür alerjik birşey yapmadı kullanmak istersen tavsiye ederim
Merve esleminannesi2 Mustela yağ ile masaj yapıyorum. Yüzüne de ayrıca mustela hassas ciltler için bakım kremi kullanıyorum. 🌺
Volmine esleminannesi2 cildiye doktoru oğluma dove sabunla vücudunu yıkamamı ve söyledi . Kafası ayrı vücudu ayrı şekilde. Sonra johnson Baby bebek yağı ve özel karışımı egzama kremleri bu kadar şuanlık ve işe yaradı egzamalı kaşıntısı yok maşallah. Bunların hepsini doktor verdi . Bu arada mustelamı dersin bir sürü pahalı kremler hiç biri işe yaramadı. Boşuna aldım ve kullandım onları
esleminannesi2 Volmine egzama bir çok bebekte oluyor ya çok şükür ki geçmiş dove sabunu duymamıştım hiç johnsons baby var bende de hiç denemedim çok saolun 😊
esleminannesi2 iki_prenses_annesi201 dalinin kokusunu çok seviyorum ama hiç denemedim deneyebilirim çok saolun 😊
Volmine esleminannesi2 inan doktor bir kere kontrol geç gittiğim için bir kızdı eğer uygulamayacaksan gelme dedi . Ne verdiyse uyguluyorum . İşe yarıyor pahalı kremlere boşu boşuna para vermişim .
Volmine esleminannesi2 ve ben araştırma hastenesine bir sürü doktorlara gittim hiç biri işe yaramadı testler yapıldı yumurta alerjisi çıktı . Yemedim yine oldu şükürler olsun daha iyi yavrum
esleminannesi2 Volmine doktorunuz çok ilgiliymiş ne güzel tabi ki doktorunuza güvenmelisiniz pahalı kremlerde alerji yapabilir pahalı olması önemli değil 😊
RuzgarMommys Volmine kullandığınız ürünleri yazabilir.misiniz tekrar ? Özel karışmış dediginiz ne? Egzamasi vards oğlumun bioderma kullaniyorum iyi ama yine de cildi kuru pürüzlü
esleminannesi2 Volmine çok şükür geçmiş maşallah sağlıcakla büyütün yavrunuzu onlar iyiyse bizde iyiyiz annelik işte 😊
Byn87 esleminannesi2 ben hiç bir ürün sürmüyorum bebeğimin cildine . Sadece gerektiğinde zeytinyağ kullanıyorum o kadar