Eddaliko Kızlar selam sütüm baya azaldı sağdıgımda 60 cc anca cıkıyor bebeğim huzursuzlanıyo ne zaman 120 cc versem içiyor yani bu hiç doymadıgı anlamına mı gelir😥 hala bir düzen oturtabilmis değilim doktorda mama günde ikiyi geçirmemeye calıs diyor.Siz nasıl yapıyorsunuz beslenme ve emzirme düzeniniz nasıl meme+ mama gidenler yardımcı olurmusunuz
caglaanalan Eddaliko Bendede diyet yaptığım için baya azaldı mama +meme gidiyorum şimdilik ama belli olmuyor mama sayısı ikiyide geçiyor bazen napayım çocuk aç mı kalsın 🙄
F-Betul Eddaliko Ben bebeğimin tercihine göre belirlemiştim. Şöyle ki emziriyordum baktım uzun uzun emiyor ama hala doymuyor 30 yapar verirdim baktım doymadı bir 30 ml daha zaten doyduğu zaman kesinlikle almıyorlar diliyle ittiriyorlar. Günde maksimum 100/ 150 Ml içiyordu bazen hiç içmiyordu.
Busraata Eddaliko sagmiyorum şuan ama once sagdigimda mama daha çok veriyordum,emiyor mama destegide yapiyorum doymuyor oğlum acıkınca verceksin yetmiyorsa aç bırakacak halimiz yok canım dr istedigi kadar söylesin yani istedikçe veriyorum uyanıkken 2saati geçmiyor istemesi
Eddaliko 03032014 peki mama verdiğinizde önünden emziriyormusunuz yoksa o öğünü direk mamayla mı geçiriyorsunuz
Basulpete 3 ay 17 günlüğüz. Beboşum totalde 300-350 cc arası içiyor, kalanı anne sütü. Bazen 120 yi içiyor bazen fazla geldiğinden kusuyor, o günkü emdiği süt miktarına göre değişiyor Yani. Üç gün önce 350 cc içti dün 270 cc.
Eniz1907 Eddaliko mama ya alıştı emmeyi azalttı sütüm çok azaldı kendi sütünü ver içsin neladar çıkarsa artık doymazsa mama ver
Basulpete Eddaliko günde 3 kere öğlen akşamüstü ve yatmadan önce veriyorum 90 cc lik. Ama eğer açlık görürsem arada 60 cc veriyorum.
Eddaliko caglaanalan evet canım benimde öyle 2yi geçiyor bazen 😌 yani nasıl anlıyorsun mamaya ihtiyacı oldugunu huysuzluk mu yapıyor
Eddaliko F-Betul Benimkide öyle uzun uzun emiyor canım😞 doktorda sürekli emmek istemesi normal diyip kapatıveriyor konuyu.Burda 5 dk emip bırakıyor diyenler ne o zaman😥
caglaanalan Eddaliko Ben sağarak verdiğim için az olunca anlıyorum 4 aylık 100 cc içiyor en geç 3 saatte de acıkıyor acıkınca durdurmak ne mümkün susturamıyoruz ordan anlıyorum 😂
F-Betul Eddaliko 7,5 aylık hala 5 dakika emip bırakmaz ben de onlara şaşırıyorum. Hala uzun uzun emer oyun oynar annelikte beni en çok yoran emzirmek oldu. Sağlıklı olsunlar da napalım idare edeceğiz.
Eddaliko Busraata mesela ne kdr emzirdikten sonra mama verme ihtiyacı hissediyorsun iki gögsüde verip en son mu mama?
Busraata Eddaliko çok sık emdigi zaman aglamasından anlıyorum goguslerim boş oluyor zaten bakiyorum süt az 1saat 1,5saat geçtigi zaman veriyorum oglum emdikten sonra karni doyuyorsa ağlamıyor uykusu yoksa öylede anlayabiliyorum
Organikumos Eddaliko canım benim 60 cc çok az ben emziremiyorum meme reddi sebebiyle sağlık sorunlarım yüzünden de sütüm kesildi. Buzluğumda biraz stoğum var onlarla ağırlıklı mama veriyorum mesela benim kızım anne sütünü tek seferde 160 cc içiyor en az. Mamada 150 cc . 2 kilo başına alması gereken cc 157 cc bebeklerin. Benim kızım 7 kilo şuan günlük 1100 cc süt artı mama yapıyorum doktorun 2 seferden fazla verme demiş olabilir ama kalan eksiği anne sütün tamamlayamıyorsa gelişimine katkısı değil zararı olur böyle yapılmasının.
Organikumos Eddaliko yani senin bebeğin diyelim ki 6 kilo 950 cc sıvı tüketmesi lazım. Senin sütün gün içerisinde eğer 600 cc yi buluyorsa 350 cc toplamda mama vermen gerekir. Eğer aynı öğünde ikisinide vereceksen önce kesinlikle anne sütü vermen lazım üstüne mama.
Eddaliko Organikumos Canım teşekkür ederim bilgilendirmen için.mesela beni her saat bası emmek istiyor ne kadar süt emdiğini nerden bilebilirim ki her saatte yani ne zaman mama yapıp vermeliyim kafam allak bullak oluyor dediğin gibi 6 kg bebeğim e öyle olunca sütte birikmiyor memede haliyle her saat😥
Eddaliko Busraata Anladım canım teşekkür ederim.Memeyi dolması için kaç saat bekletiyorsun mama verdikten sonra peki😊
Organikumos Eddaliko canım bebeğini emzir iyice her zaman ki gibi saat tut bir saat sonra sağım yaptığında gördüğün cc 60 sa büyüm ihtimalle emmede bebeğine 80 falan gidiyordur makineden daha verimli emdiği için. 80 cc gidiyorsa üstüne 70 cc mama verebilir günde 7 öğünle tamamlamış olursun böylece emme sıklığı 2 saate çıkar belkide sütünde de artış olur böylelikle daha çok birikir. Sen ara ara sağarak teyit et sütününün miktarını