Dün gece karnım ağrıdı sütüm bitmek üzere bu arada gidip sıcak su torbası yaptım göğsümün altına koydum midemi karnımı içine alcak şekilde gece göğüs ağrısı ile uyandım göğsüm süt dolmuş emzirdim bebeği kaç aydır emmiyodu böyle kana kana içti yavrum valla her gece yapcam bakalım su torbasından mı oldu bu arads benim denemediğim kalmadı e bebekteki malt içecekleri hergün içiyorum artı bulgura ve helvaya doydum birde üstüne ,3 lt su içiyodum gene yok gene yok bakalım bu işe yarıyor mu