Merhabalar kızlar kızım 8 aylık araştırıp güvenilir olduğunu düşündüğüm bir ajansa başvurmuştuk 2-3 ay önce online olarak bugün mesaj attılar bebek bezi reklamı için uygun görülmüştür Falan diye neyse aradım işte yerimiz Ankara çayyolunda video ve fotoğraf çekimi yapılcak daha sonra yönetmenler seçicek ama kızınız uygun bulunmuştur falan dedi çalışan bayan tek seferlik 300 TL kayıt ücreti alıyoruz dediler güvenip güvenmeme konusunda karar veremedim nasıl ilerliyor bu işler bilgisi olan var mı 🥰