ame Kac yaşa kadar besik olarak kullanılıyor? Ne zaman yatak sekline çevirmek gerek ? Yatağa çevirincede panel bariyer takılıp kullanılıyor heralde düşer aslında hiç mantıklı değil montessori yatak en iyisi
Rosaa ame bizimki de böyle ama güzel bence . Bebeğim yatıyor simdu . Büyüyünce de normal yatak haline getiririz
Zeynep3000 ame benimde kızım yatıyor büyüyen beşikte 5 yaşına kadar rahatlıkla sığar sonrada yatağa çevirecek öyle kullanicaz
1ipekgibi- ame ben yaptırdım çizdim daha bi kere kullanmadık kullanırım elbet ama o kadar büyük kaba bişey ki bin pişman oldum eğer almadıysan alma derim.
ecemm-6161 ame ben park beşik aldım 4 yasına kadar yatabiliyor zateb ondan sonra yatağa geçiricim zateb yatak aldım ona odası yaptık
Japonprenses Evet benimki de öyle ama 4 kere anca yatti 3 yasindayken normal yataga çevirmeyi düşünüyorum
ame Rosaa odasıni ayırdınız mi uyanınca siz mi indiriyorsunuz normalde ayri yatıyorsa yürümeye başladıktan sonra yatak kendi inip çıkacağı boyda olması gerekmez mi
ame 1ipekgibi- maalesef aldım hic yatmadı zaten gündüz 1 2 defa yatsin dedim o kadar şimdide yatak yaptım ama daracık ve uzun içine ayri karton kestirip tekrar karyola boyuna göre yatak almak lazım bozmasam en azindan süs gibi dururdu
Rosaa ame odasını ayirmadik daha küçük ama kendimle yatirmadigim için kendi yatağında uyuyor alıştı. Emz8rdikten sonra koyuyorum.