Civcivimm_ Kızlar oğlum kakasini yaparken cok zorlanio altını açıyorum yapmamış islak mendili sürmeye başlayınca birden yapio
Mom25 Civcivimm_ poposuna uyarı verdığınız için yapıyor öyle yapmaya alıştıysa kaka yaparken hep uyarı bekler ellemeyın zorlada olsa kendı yapmaya alışsın benım kızımda 2 aylıkken öyleydı uyarı beklıyordu uyarı vermyı bıraktım ılk başta zorlandı ama alıştı
Yusufbebekk Bir şey Sorucam bebeklerde pamuk kullanın diyorlar .Islak mendil mi kullanıyorsunuz ? Bir zararı oldu mu ?
Mom25 Yusufbebekk ben ıslak mendıl kullanıyorum bır paket ıslak mendılı yıkıyorum kavanoza koyuyorum öyle kullanıyorum
Civcivimm_ Yusufbebekk ıslak mendil kullanıyorum altını temizleyecegim zaman ılık suya batırıp sıkıyorum oyle kullanıyorum olduğu gibi temas etirmiyorum zeytinyağı da her açtığımda sürüyorum