Sutlac11 Merhaba oğlumu doğduğu zamamdan beri yarım kundak yapıp uyutuyoruz uykuya direndiği için çok çırpınıyor uykusunu kaçırıyor sakinleşmiyor 3 aylık oldu artık bırakmak istiyorum ne yapabilirim siz nasıl bıraktınız
03032014 Sutlac11 3 bucuk aylıktı bende ayagımda falan sallarken kundak yapıyodum sonra bırden bıraktım ellerını tuta tuta uyuttum oyle oyle alıstı