dygcm Kızlar bebeğim 1 yaşına girdi yemeklerinde artık domates ya da salça kullanabilir miyim? Mesela kendımıze yaptıgım pirinç pilavından verebılır mıyım hıc tereyag kullanmadım zeytınyagı kullanıyodum yada kaşar peyniri verebilir miyim mesela kafamda deli sorular 🥴
03032014 dygcm salcayı ben 7 8 aylıktan berı verıyodum zaten bıber salcası domatese de gectık 3 gun kuralıyla verırsen alerjı olup olmadıgını anlarsın domates bızde acayıp pişik yaptı mesela evet yedıklerımızınden de hepsınden verıyorum tuzu yagı az oluyor zaten
Ceya dygcm az tuzlu haliyle verebilirsin , tereyağı kullanılabilir yemeklerde , kaşar konusun da fikrim yok 🤷♀️
Giizz dygcm domatesi tadım yaptırmanız lazım önce alerjik olduğu için. Eğer dokunmazsa verebilirsiniz benim kızımda 15 aylık ama ben daha bizim yemeklerimizden vermiyorum yinede ona salça yapmıştım onu kullanıyorum pilav verebilirsiniz
Ogretmennannee1 dygcm tabi ki verebilirsin domates 8 ayda başlıyor . Pirinc de 6 da geç bile kalmissin🤭 ve teregadi da 6 ayda başlanıyor ben veriyorum . Verebilirsiniz tab iki
BalkizimBaloglum2 dygcm kaşarda verin alerjisi yoksa eline verin kendisi yesin yada yumurtasina katin ben öyle yapiyorum
Zekimurendebizigorecekmi dygcm Ben uzun zamandır ksşar , tereyağı , domates kullanıyorum az olsa da salçada yediriyorum .. 13 aylık kızım . Kaşar ve tereyağı çok çok yararlı bence alın beslenmenize en kısa zamanda
marscicegi 1 yaştan sonra bu dediklerinizin çoğu veriliyor ,ama 3 gün kuralına dikkat edin derim ben gene özellikle salça domates konusunda,malum şimdiki bebekler çok alerjik hiç belli olmaz neye reaksiyon göstereceği:)
Ogretmennannee1 dygcm tereyagi çok yararlı vermlesiin. Bir gün tereyağlı çorba bir günde zeytin yağlı yapabilirsin 🌸 ben corbalarina sonra dan yağ damlatiyorum 6 ay 23 günlüğüz bizde