Kızlar bugun 9 gunluk olduk gece az emdi. 15-20 dk anca emdi 3 Saatte bir uyandik. Sabah kalktigimda da okdr emdi. Sonra kustu baya bi kustu acikmasi lazm degil mi? Uyanik durdu bi sure aglamadi da ac olsa aglar diyorum. Simdi uyuyo sekeri duser mi? Kafamda deli sorular