Kızım 20 günlük ve göbeği düştükten üç gün sonra göbeğinde kanama oldu acile gittik bir iğne vurdular ve tekrarlarsa doktora götürmemizi söylediler ve şu an tekrarladı bunu yaşayan var mı bu durum beni çok korkutuyor yarın doktor kontrolü var ve çok tedirginim 😔😔 lütfen yaşayanlar varsa bana dönüş yapabilir mi 😢