HappyKids Doktor tavsıyesı ıle 5 bucuk aylıkken tadımlara başladık 3 gün kuralıyla.başından beri oğluma aldığımız ürünler organik ve yemeği bizden ayrı pişiyor. 11 aylık oldu bugune kadar hiç şeker,tuz,tereyagı ve zeytınyagı hariç herhangi bir yağ kullanmadım yemeklerinde.kuru meyve,meyve,sebze,pekmez,tereyagı ve zeytınyagımız hem kendımıze hem bebegıme memleketten getirtiyoruz.onun dışında tam buğday unu,yulaf,ruşeym gibi gıdalarıda bebe marketlerden organik olanlardan alıyoruz