Mom106 Merhabalar kızım 18 aylık geceleri çok dönüyo bıraktığım yerde asla uyumaz bi oraya bi buraya döner yatak almayı düşünüyorum odası yok evimiz 1+1 montessori yatak kullanan varmı nasıl kullanışlımı yani beşik tarzımı almalıyım kafam karıştı
Mom022 Mom106 ikeanin uzayan bebek karyolalari var. Ben altina küçük beşiğinin yatağını koyuyorum bazen uykusunda iniyor 😄 onun dışında çok kullanışlı. Montessori yataklar evet yere sıfır ama çok yer kaplıyor 😑
Morlahana Oda yaptım bide yanıma sepet beşik aldım hepsinden geçtik şimdi park yatak deneyeceğiz umarım memnun kalırız
Mom022 Mom106 eşim 80 kilo ben 43 kızım 13. Üçümüz yatıyoruz bazen sıkış tıkış 😄 bir sıkıntı olmadı şimdiye kadar. Uzayınca en uzun hali tam boy yatak oluyor. Uzun süre kullanılabilir. Benim eskimeden değiştirmeye niyetim yok.