Merhaba anneler 🌸
22 gün önce sezaryen doğum yaptım artık korse kullanmak istiyorum biraz araştırdım askılı askısız kararsızım birde performans tayt varmış benim hep ufak bir basen sıkıntım vardı doğumdan sonra da yine ufak bir göbek var haliyle o yüzden size soracağım şu ki bu taytlar yüksek bel mi yani göbeğim için de işe yarar mı yoksa taytı ve korseyi ayrı mı almalıyım ve ayrı alacaksam hangi korseyi tavsiye edersiniz ?
Teşekkürler şimdiden hepinize 🥰