Prensesss_annesiii Kizlar kizimi memeden kesiyorum bugun 3.gunumuz geceleri cok agliyor hala acaba ne zaman biter bide gece sut veriyorum biberona alistirmaya calisiyorum sutu kizdirip getirene kadar daha cok agliyor sutu sicak tutmasi icin ne alabilirim
eebebegimeee Prensesss_annesiii aynı durum değil belki ama bende oğluma mama veriryorum aynı sorun oluyor bende şu plastik kahve makineleri varya hemen ısıtıyor onda suyu hemen isitip yapiyorum rahat oluyor
Belinayyy Prensesss_annesiii 2019 doğumlu sanırım bebeginiz gece beslenmesini kesin bence bi hafta 10 gun zorlanirsin ama sonra rahat edersin meme alışkanlığını birakmak yerine gece biberonla beslemeye alışacak hem siz zorlancaksiniz hem bebeğinizin uykusuzkuk süresi uzayacak uykukalitesi düşecek
Annis-ogul Bn gündüzden sicak su kaynatıp birazını termusa birazını da şişeye koyuyorum hem sıcak su hemde ilik suyum hazır oluyo bebegim ağlayınca 1 dk da mama hazır oluyor.suyun iyice kaynamasi gerekiyor çünkü.
fikolatte Belinayyy evet ben yapmıştım aynı hatayı bi kere içerdi bi biberon inek sütü. Zor oldu. Dişlerinde tartar oluştu. Ağzı kötü kokmaya başladı. Reflü olacak diye korktum. İki yaşındaydı kızım o zaman.
Prensesss_annesiii Belinayyy nasil yapicamo dedigini canim gece cok agliyor meme diye bende sussun diye sut veriyorum
minnostospik Prensesss_annesiii ben mama icin termos almıştım sizde termos yatmadan koyarsiniz gece de rahat olur
Anita Prensesss_annesiii canim bende memeden kestim 1 saat önceden beslenmesini yapip 1 saat sonra suyunu verip uyut süt vermene gerek yok artik 1 haftaya alisicak zaten bebegim 20 aylik yeni kestm memeden bende
Prensesss_annesiii Anita yani canim sutunu gece uyumadan once 1 kere vericem sonra karnini doyurucam yatiricam ondan sonra her uyandiginda bisi yapmicam degilmi
1melek2020 Prensesss_annesiii 3 aylık kızımı gece kaldırmıyorum Kendi uyanırsa doyuruyorum herhalde büyük sizin ki gece beslenmeyi biraka bilirsin sonuçta uykuda çok gerekli gıda gibi
Anita Prensesss_annesiii ya şu sekilde anlatayim ben devam sütü veriyorum milupanin cocuk sutu arada normal sutte veriyorum ama 8 gibi aksam yemegi yediriyorum 9 gibi meyve meyve puresi tarzi yada bazen onun yerine süt veriyorum 9 da bardaktan yada kutulu pipetli seylerden biberon icin buyuk artik sonra da dişlerini fırçalayıp rutinlerini yapip 10 dada yatiriyorum
Beyzamehmet Prensesss_annesiii aynen öyle ağladığında bişey vermene gerek yok ki büyümüş artık annesi sakinlestirip uykuya geçmesine yardımcı ol yeter ben öyle yapmıştım kızıma 3.5 yaşında şu an 🙊🙉🙈 sadece tuvalet ihtiyacı için uyanıyor
Anita Prensesss_annesiii açlıktan aglamasi degildir emin ol aliskanliktan agliyor nornal hepiniz bir anda aliskanliklarindan ayrilinca huzursuz oluyoruz o ağladığında su ver gece kalktigindada su ver 10 gune tamamen alisir suan cok nronal boyle yapması 2 yasindan memeden ayirirken artik gece beslenmesinide sonlandırmak gerek artik yetiskin gibi beslenmesi ihityaci yok diş çürümesi mide sorunu reflu yapiyor uykuları bölünür gene ayni kalkar
Belinayyy Prensesss_annesiii opceksin kucaklicaksin sakinlicek canım ayağında sallayarak yada kucağında pışpışlayarak bas ucunda hep su olsun su teklif et gerçekten zor biliyorum ama 10 gün yasicaksin bu sıkıntıyı aç olduğu için değil alışkanlık oldugu icin uyaniyolar 2 ay önce bende memeden bıraktım hatta bikere birakmak istedim esim hic yardımcı olmadi dayanamadim verdim daha bağımlı oldu ikinciye esim yardımcı oldu bıraktık yediği yemek arttı içtiği su miktarı arttı 10 Gün çok zorlandim ama sonu güzel her türlü zorlancaksin zaten10 gun zorlandım ama 2 gün iyise bir gün zor geçti bazen bütün gece zor oldu ama alıştık
Prensesss_annesiii Anita 1.5 yasinda canim yine gece beslenmesini kesebilirim demi inek sutunu gunde ne kadar vermem lazim