Merhabalar hanımlar 2.ci bir kardeş meselesi var şuan bizim evdeki gündemde spiral ile korunuyorum 2ci çocuğa ben ikna ederken eşimi şuan kararsızlık yaşıyorum ve tabi iş ciddiye binince nasıl olurlar sorusu aldı başını gitti kızım 16 aylık memeye çok düşkün benide çok yoruyor yeni doğan misali her zaman kucagimda öyle kandiriyorki beni ne zaman emmeye başlasa şaşırıyorum çarşamba randevu almış eşim spirali çıkartmam için hamile kalırsam kızımı sütten kesmek istemiyorum sütun tadı değiştikten sonra kendi bıraktı diyenler çok var ve birde sürekli karnıma basıyor bebeğe zarar verir dusunceside var acaba sütun tadı ne zaman değişmeye başlar hamileyken kızıma haksizlikmi yaparım yoksa🥺