Merhaba güzel anneler 😊 kızım bugün 1 aylık oldu. Aşımız vardı boyu kilosu iyi çıktı. Ama hala sarılığı var dedi hemşire geçmezse doktora gidin dedi. 13. Gün gitmiştik o zaman sarılık değeri 10.7 çıkmıştı doktor bol bol emzir dedi bidaha çağırmadi 40 indan sonra gelin diye
Ama ben internettrn sarı rengin yüzden ve gözden yavaş yavaş gittiğini okumuştum içim rahatlamıştı bugün hemsire öyle diyince moralim bozuldu.
Saat başı emziriyorum kaynanamın pek gönlü olmuyor uyandirdigim icin ama 🤦
Artık kendini topladı kendiside kalkiyor sürekli her ağladığında emziriuorum
Bebeği sarılık geçiren anneler tam olarak ne zaman kaçıncı gününde gitmişti sarı renk ?
Cevaplarsanız çok sevinirim ♥️