Merhaba hanimlar bebeğim geceleri aglayarak uyaniyo 3 gündür böyle ya 6-7 kere kalkıyorum memeye alinca biraz emip uyyo tekrar ama saat başı kalkio normalde gece uykusuna yattimi kalkmaz ben kalkar emziririm uyanmadan 6 bucuk aylık daha dişi çıkmadı 2 aydır diş belirtileri var ama diş falan da yok sizce neden böyle yapiyo