dogamdeniz Arkadaşlar bebeğim 6 aylık kucakta tüm gün ne yapayım bilmiyorum yürüteç biraz bizi ve onu rahatlatır mı sizce yada salıncak gibi bişe yada zıpzıp siz ne kullanıyorsunuz fayda eden bişe varmı
Goktugunannesiseda52 dogamdeniz Benimki o yaşlardayken oyun halısında bırakıyodum valla saatlerce oynuyodu yürüteçe 8 aylıkken koyuyodum dolanıyodu evde