ilahiyatci_Mom Herkese merhaba buhar makinesi arayışındayım . Kullanıp memnun kaldıgınız bi marka var mi? Ayrıca soğuk buhar makinesi mi almalıyım sıcak buhar makinesi mi ? Kalorifer bebeğimin burnunu boğazını feci kurutuyor keza benimde öyle .
Balkizlarim ilahiyatci_Mom loobex kullaniyorum memnunum 👍😇 soğuk daha iyi geliyo içine bide lavanta yağı damlatiyorum peteye su asabilirsin su takma apartı var 🙏🌸
Ozlemturan ilahiyatci_Mom merhaba bizimde klima hem beni hem bebeğimde tıkanma yapıyordu. Havvaca Hd-1350b ultrasonik soğuk buhar makinesi uzaktan kumandalı aldık çok memnunum. Çalıştığı ve çalışmadığı zaman farkı çok rahat anlıyorum
Annesivekizi ilahiyatci_Mom Balkizlarim _elmaliturtam _elmaliturtam Ozlemturan Çalıştırdığınız zaman olduğu yeri ıslatıyo mu kızlar. Dolabın üstüne havlu koydum ama yerleri falan da baya ıslatıyo. Kiracıyız bi de başkasının evi parkeleri falan kabartır diye korkuyorum
busramerve ilahiyatci_Mom loobex ultrasonic mh 602 modeli kullanıyoruz. Soğuk buhar makinesi almalısınız. biz memnun kaldık eğer alerji değil de kuruluktan dolayı burnu tıkanıyorsa işe yarıyor. Ama daha ucuz bir model de alabilirmişiz diye düşünüyorum.
_elmaliturtam Balkizlarim siz lavanta yağı diyince aklıma geldi de acaba makinaya viks in baby balmından koysak etkili olur mu burnunuz çok tıkanıyor
ilahiyatci_Mom Balkizlarim _elmaliturtam Ozlemturan p Annesivekizi Ozlemturan busramerve hepinize cok teşekkür ederim 😊soğuk olandan alacağım o halde yorumlarda okudumda bildiğiniz odanın ısısını düşürüyor soğuk aldığıma pişmanım diyenler olmus bian tereddt etmiştim
_elmaliturtam Bizimde burun tıkanıklığı sıkıntımız vardı . Soğuk buhar makinası weevel in 740 olan modelini aldık 1hafta oluyor. Yine tıkanıyor ama eskisi gibi değil. Memnunuz
Ozlemturan Annesivekizi bizimki ıslatmıyor ama biraz yüksek yere koyuyorum ben sehpanın üzerine mesala. Altına havlu koydum ilk önce baktım sonra herhangi bir ıslaklık yoktu
_elmaliturtam Annesivekizi oturtturmanizda sıkıntı vardır. Geçen gün benimde başıma geldi altındaki kısmına dikkat edin ayrılan parçalara yani
Balkizlarim ilahiyatci_Mom ben kendi şahsım adına konuşuyorum 8 sene olucak çokta memnunum nem olarakta ısı olarakta 🦋