Gizemt934 beni sakın yanlış anlamayın ben de bi dönem rehabilitasyon merkezinde staj yaptığım için söylemek istedim. Bizim staj müdürü cocukda gelişme olduğu halde araya para sokarak cocukda farklılığın devamı vardır diye gösteriyordu, çünkü 1 öğrenci bile onun için artıydi. Oyizden eğer ki maddi anlamda durumunuz müsait ise ilk pedegog ile görüşmelisiniz bence.